BEZRYTMIX



BAND NAME: Bezrytmix
GENRE: Unblack Metal / Punk
STATUS: Unknown
LOCATION: Poland (Pruszcz Gdański)

On the website, they're referred to as "Punks & Skins". Did they change their name at some point?

Lineup:
Unblasphemer (Fire Throne, Abdijah) - Unknown

Links:

Discography:


Carrying the Deadly Blast (Pt.3 & 4) (compilation, 03 February, 2009, Deadknife Records)
Format: Digital / Archive.org
Stream / Download (OFFICIAL)

Part 3, track 10) Bezrytmix - Zaden Marny Cel 2:07


Metanoia Zine Vol. 1 (compilation, label/format/year unknown)

8) Bezrytmix - United in Christ
2:51, lyrics:
Punx, skins razem
Stoimy w kosciele
Silni i mocni
Razem zjednoczeni.

Prawdziwa miłosć
Łaczy nas
Nie kufel piwa,
Dziwki, chlanie i zadyma.

Jezus punx, Jezus skinheads ,
Jestesmy uswięceni,
Zjednoczeni krwia baranka,
Jestesmy zbawieni.

Prawdziwa miłosć
Łaczy nas
Nie kufel piwa,
Dziwki, chlanie i zadyma.

Uwielbienie, dziękczynienie
Jest w sercach naszych,
Wiemy komu służymy,
I co zawdzięczamy.

Prawdziwa miłosć
Łaczy nas
Nie kufel piwa,
Dziwki, chlanie i zadyma.

On także chce
Wykupic was z grzechu,
Abyscie mogli się
Naprawde zjednoczyć.

Prawdziwa miłosć
Łaczy nas
Nie kufel piwa








MISCELLANEOUS
These are listed on their old website.
ENGLISH TRANSLATIONS [HERE].

JEZRUALEM
Któż sie zlituje nad toba Jeruzalemie.
Kto cie bedzie żałował?
Kto sie zatrzyma, aby się zapytać
Jak ci sie powodzi?

Ty mnie odrzuciłes, tak mówi Pan.
Tyłem się do mnie odwróciłas.
Wyciagnałem wiec reke przeciwko tobie.
I zniszczyłem cie. Mam dosc pobłażania!

Przewiałem ich, wiejadłem po
Miastach tej ziemi.
Osierociłem i wygubiłem mój lud
Gdyż nie zawrócił sie ze swoich dróg.

Dlatego tak mówi Pan:
Jeżeli zawrócisz i ja się zawróce.
Do ciebie i bedziesz mógł stać przed moim obliczem.

ARMIA BOGA
My jestesmy w armii Boga, w Nim zwyciestwo mamy.
On dodaje siły nam i odwagi.
W każdej sytuacji i na każdym kroku,
Czuje Jego obecnosc, u swojego boku.

Zewszad uciskani, nie jestesmy jednak pognebieni.
Zakopotani, ale nie zrozpaczeni.
Przesladowani a nie opuszczeni
Powaleni, ale niepokonani.

My Bogu służymy w wielkiej cierpliwosci.
W uciskach, w potrzebach, w utrapieniach .
W chłostach, w postach, w niepokojach, trudach,
W czuwaniu i w wiezieniach.

Zewszad uciskani, nie jestesmy jednak pognebieni.
Zakopotani, ale nie zrozpaczeni.
Przesladowani a nie opuszczeni
Powaleni, ale niepokonani.

NIE BADZCIE BAŁWOCHWALCAMI
Zastanów się komu pokłon dajesz.
Komu grzech, choroby na krzyż oddajesz.
Kto najwieksze w swiecie meki cierpiał,
Abys życie wieczne z łaski otrzymał.

Nie, nie, nie, nie, nie
Nie, nie, nie, nie, nie
Nie badzcie bałwochwalcami
Nie!!!

Babilon, Watykan, Sodoma i Gomora.
Rozpusta, figurki, szatanska podpora.
Bóg to wszystko widzi i boli go to bardzo.
Że Maria najważniejsza, a Jezus nie za bardzo.

Nie, nie, nie, nie, nie
Nie, nie, nie, nie, nie
Nie badzcie bałwochwalcami
Nie!!!

Wizyta " wielkiego papy "w kraju.
On na pewno nie zabierze was do raju.
Całowanie, klękanie, chwalebne piesni.
Ogromne bałwochwalstwo. To się w głowie nie miesci!!!

Nie, nie, nie, nie, nie
Nie, nie, nie, nie, nie
Nie badzcie bałwochwalcami
Nie!!!

PAN JEST PASTERZEM MOIM.....( PS.23 )
Pan jest pasterzem moim.
Niczego mi nie braknie.
Na niwach zielonych pasie mnie.
Na wody spokojne prowadzi mnie.

Duszę ma pokrzepia.
Wiedzie mnie scieżkami
Sprawiedliwosci.
Ze wzgledu na imie swoje.

Chocbym nawet szedł
Ciemna dolina,
Zła się nie ulekne,
Bos ty ze mna.

IF THE KIDS ARE UNITED IN CHRIST
(same lyrics as "Bezrytmix - United in Christ")

JEZUS CHRIST - WORKING CLASS
Bez wolnych weekendów,
Słonecznych wakacji,
Bez ferii zimowych,
Barowych libacji.

Jesus Christ - working class!

Zawsze tylko razem,
Tylko razem z nim,
Głosimy Chrystusa,
Bez kwasnych min.

Jesus Christ - working class!

Czasem mamy lekko,
Czasem cieżko jest,
Czasem ktos wyglada z nas,
Jak zabity pies.

Jesus Christ - working class!

Ale w tych momentach,
Jezus z nami jest,
On dodaje siły nam,
Nie poddamy sie.

Jesus Christ - working class!

Głosić ewangelie,
Wszelkiemu stworzeniu,
Taka to robota,
Aby służyć Jemu.

KTO?
Kto mówi: biada! Kto mówi: ach!
U kogo jest kłutnia? U kogo skarga?
Kto ma rany bez powodu?
Kto ma zaczerwienione oczy?

Ci co do pózna przesiaduja przy winie
Którzy chodza skosztować winnej mieszaniny.

Nie patrz na winio jak się czerwieni,
Jak sie skrzy w pucharze i jak lekko spływa do gardła,
Bo w końcu ukasi jak waż,
Wypusci jad jak żmija.

Ci co do pózna przesiaduja przy winie
Którzy chodza skosztować winnej mieszaniny.

Twoje oczy ogladac beda dziwnie rzeczy,
Twoje serce mówic będzie opatrzne słowa,
I wyda ci sie że spisz na pełnym morzu,
I że jestes spiacy przy sterze okrętu.

Ci co do pózna przesiaduja przy winie
Którzy chodza skosztować winnej mieszaniny.

Bili mnie a wcale nie bolało,
Tłukli mnie a nic nie czułem.
Jak tylko wytrzezwieje
Znów do niego wróce.








______________________________
IncompletePage, NotOnMA
There's a lot missing from this page. Not much is really known about this project. Any help is appreciated!

2 comments:

Mbetz1981 said...

It looks like they were or are also known as "Dana Kluta'" and had some kind of Oipunk thing going on.

Nocturnal Iridescence said...

Where did you find that?